Jumaat, 20 Februari 2009

To all my student - Good Luck 4 this coming TEST

Just 2 remind u...minggu depan (23/2- 28/2/2009) adalah minggu ujian 1. Pesanan saya untuk semua student, hujung minggu ni, buat la revision 4 your test. Saya dah bagi segala input yang sepatutnya saya bagi dan sekarang ni adalah tugas awak sume untuk keluarkan outputnya through the test. Ingat ya..Tuhan sentiasa bersama-sama dengan orang yang berusaha. Tak kiralah macam mana susahpun paper tu, tapi kalau seawalnya dah berusaha, sekurang-kurangnya lulus pasti dalam tangan...InsyaAllah.
Untuk student SSK3, tolong lah serius sikit ye expecially Ikhtiarudin. Korang bukannya ramai sangat. Belajar la sama-sama, yang pandai ajarkanlah yang agak lemah, ok. Untuk anak PA saya iaitu pelajar SSK2, majoriti antara kamu lemah dalam subjek saya. Ini terbukti melalui pre TEST 1 yang saya buat sebelum ini. Tolong review semulala latihan-latihan yang saya pernah bagi sebelum ini. Bagi pelajar-pelajar DSK1 & DSK 4, review balik soalan-soalan past semester, InsyaAllah ia akan memudah kamu untuk menjawab soalan yang sebenar nanti. Lastly, to all student Kolej RISDA...wish u all the best, ok.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Please leave your comment